2009年6月13日 星期六

只得我一人...別人歸家時,就是我旅程開始之時

來到Lund整整5個月,明天我就要離開 (雖然我7月會再回來拿行李,但都只會留一個早上,之後便要去機場)

今天算是我最後一天在Lund的日子
真是日月如梭

Blidvädersvägen 6D #1623 現在只剩下我一人,我的flatmates不是歸家,搬走,便是去了Conference...
好像我每次的last day都是只得我一人

原本我今晚便要飛去冰島,但前幾日係Stockholm收到email通知航班取消了(那一刻勁shocked)...搞搞下現在confirm明天下午飛,就是我原本打算book的那班,但因為一分鐘之後價錢貴左(又係甘la),所以無book這班.命運就是如此,所謂塞翁失馬,焉知非福.依家我唔洗訓機場了 :P

明天我就展開一個月的旅程
坦白講,除了買齊D機票,火車飛,我什麼都未plan,甚至冰島住都只是book了頭幾晚hostel
好刺激!!!

算la,經過5個月起起伏伏的exchange生涯,我都幾睇化
路行行下就出黎ka la
positive thinking !

好像昨天Lund下大雨,又勁大風,出街時連傘都開唔到,穿了Columbia,都成身濕曬,尤其是下身,條牛仔褲可以滴水
今早Long走時天空都灰暗暗 (令我想起arrival day)
但現在太陽終於出來了!!

希望明天及7月回來時都是好天氣
Give me a good last impression, Lund !

ps.我7月13日下午~3點先到香港
之後的一個月可能會不定期先有得上網
大家要保重(香港豬流感好似幾嚴重甘)

沒有留言:

張貼留言