2009年6月3日 星期三

在lund的日子真的完結了?!

呢幾日大家談論的話題都是你考完試未同幾時走,大家都開始倒數在lund的日子

明天考完最後的瑞典文考試,後天就要開始收拾行李,因為星期六小妹又(終於)開始遠行,去stockhol+turku+姆明世界(重頭戲!!史力奇等我啊!!)

番黎後兩日後又要飛去iceland,7月又去norway

當大家歸家時,我仍然在歐洲遊遊蕩蕩,旅程才正式開始...

7月12日我仍要回lund拿行李,那時應該沒有很多人留在lund,不知7月的lund是怎樣,會不會更熱?

這幾天都沒有心情溫書,趁天氣好,我把握最後機會出去逛逛,走一些平時少行的路,看看不一樣的風景
食多D中東名菜falafel :P 因為我真係唔想煮 (唔係唔識la) 而且又唔想買食材 (多又驚食唔曬)
當然,我更要為大家的手信張羅(唉,買手信好辛苦,都唔知大家想要羊,而且我真係唔想行李超重,阿dick被人罰左成千幾蚊 @@, 如果番黎後,手信唔夠/唔岩心水,請多包涵 ! 因小妹揀D都係比較小巧的式,輕D麻)

今天回家經過公園時,忽然看到一個類似小朋友運動會的比賽在舉行,好多可愛的小朋友和大朋友 (佢地的父母為他們狂影相和吶喊助威的緊張樣子好好笑 :P 不過可看出瑞典人的親子關係好好)

有時走走下,碰到一些意想不到的事都挺不錯
雖然走得多都幾累

點都好,我會趁呢幾日盡量記下lund的風景,發掘/闖入一D平時無去過的地方 (今日我終於知道原來H&M對面個幢係threater !!)

皆因都唔知之後會不會再黎lund了...

1 則留言:

  1. jayne
    I don't need to have any souveirs if yours luggage is too heavy
    只要你完完整整唔好損手爛腳返就得了^^

    回覆刪除