2009年7月12日 星期日

Lund in July @ my last day in Sweden

7月其賁我回過2次Lund, 不過第一次搭火車去Goteborg經過時只是睜開眼睛看了一眼, 就睡回去.太累了,只隱約看到Lund的車站牌和聽到很多人上落車.

今次終於正式回到Lund, 雖然只是短短停留一個上午去超市用盡最後的SEK,拿回行李, 洗個澡, 吃個即食面加盡最後努力將行李塞進行李箱裏, 便要離去.

回到Lund, 星期天的早上,死城一般. 背著10多kg行李的我選擇直接搭巴士回去klostergarden. 雖然曾打算趁最後一天逛逛,看看7月的Lund是怎樣,但行李實在太重,而我亦太累. (昨晚搭Swebus由Oslo回Lund,隔鄰的黑人青年聽Hiphop歌, volume 校到我都聽埋一份 = = 仲要整晚都郁來郁去(黑人果然過度活躍) 唉,所以整晚都無訓過甘滯,當我終於熟睡時,又去到Malmo要下車吹風成個鐘,先搭一程只得25分鐘的巴士回Lund.......但令人驚喜是在車程中, 我看到瑞典夏日在清晨4,5點的日出,好美!!!)

離開Lund一個月,它沒有什麼大改變,但我以前去剪髮的店唔知係摺左定易手,個名唔同左?!又一次詛咒成真,我去過的salon不久之後就關閉!!!估唔到去到瑞典都work XD

還有scan好似出左新口味的meatballs,好貴,成30幾蚊, 不過見有SEK剩下,就買回香港吧,唔知好唔好味呢?

Lund仍然是一個寧靜小鎮 (我的flatmate Pavel說自從學期完結, 學生們都回老家, Lund就如empty town !!!) 有著熟悉的感覺,藍天白雲(雖然之後一邊的雲變成一團灰雲,搞到我勁驚要冒雨拖行李,好彩之後天氣都OK)綠樹林蔭,好舒服.坦白講,都有點不捨,不知何年何月何日才有機會重回Lund,過些悠閒的生活.

跟唯一未走的Pavel談,他好像也很想留在Lund繼續學習,另一個已搬去別處的flatmate則會留在Lund讀PhD (我的flatmates都好勁!!) Victoria之前也說過想之後在Lund讀書或工作.東歐距離瑞典這麼近,機票又便宜,他們重遊Lund的機會絕對比我高. 不要說再來Lund, 我都不知下次來歐洲是何時,不只是$$的問題....唔,其實我不太喜歡搭長途機 (我當空姐的career choice現在要重新考慮)

anyway, Pavel真是好好人,他除了真是守諾開門給我,又送我(還有我的行李!!)到巴士站兼上埋巴士. 雖然之後由Lund火車站到CPH Airport的路途要自已一個拖著成20kg的行李加背著近10kg的backpack,但最後都有驚無險地安全將行李送上機 (雖然個行李轆差點比火車同月台中間的隙位卡住,但好彩有人幫手^^) 我仲可以自已搬個backpack上行李架,I become a strong woman now XD 不過隻手同膊頭都有D痛 > <

仲有不夠12小時,我就回到香港,好緊張!!!

寫於香港時間凌晨3時@德國慕尼黑等緊轉機,無得上網(要俾$$ = =)只可打note係office度先

沒有留言:

張貼留言