2009年2月9日 星期一

又黎第一次...不過係洗馬桶

比想像中好,都接受到...
只不過係拎著個鮑魚刷,塞入個有屎漬的馬桶je
我ok ge

可能exchange最後all courses fail 曬(真係touch wood 1000次,千祈唔好發生,但對於現在的我來講,係勁大機會發生!!)但我諗at least 學到點樣自已照顧自已,明白阿媽的辛苦.加埋隻手粗左(真係抵唔順,要去netto買左對手套,我唔想7月番黎隻手成個阿婆甘)

每日格價買菜,諗食D羊,仲要for 1人,真係好困難

雖然依家煮雞翼依然係焗完再煎又再叮,先煮到90%熟,但都食到ar !(牛扒都有分幾成熟la)

煮飯唔洗電飯煲都得,又一次証明人的求生能力

可能我真係膽生毛,今個星期六,我又開始做一件大家覺得勁crazy的事(even i think so !!)







就係係全年最凍的2月去北極圈,navik+asbiko+kiruna
可能你地無聽過呢D地方,但唔緊要,我之前都無聽過 :P
anyway,佢地氣溫唔高過0度,最低-20甘law

我仲要有1日自已係kiruna stay ! (又unconscious 甘decide)
之後自已直踩uppsala + stockholm

that why 我諗到句slogan, trip to the north, try to be strong !!

+ fds & God bless me

so 14 Feb (情人節) -21 Feb, i will not in Lund (終於可以出走!)呢7日,大家幫我祁禱拜神la !!

沒有留言:

張貼留言