2009年2月7日 星期六

I love HK !!

好唔想打呢篇entry,但寫blog不就是寫下自已最真實的感情嗎?





黎左lund 唔夠一個月,我已經想講我開始後悔...我可能真係唔適合去exchange, esp non-asian countries

縱然香港可能有十萬樣唔好,但老套講句-香港是我家,有我家人,朋友,有廣東話,有平的巴士地鐵,仲有梗有一間係附近的7-11!

就算一個人係屋企,我都有tvb陪o麻 :P

成日悶係room 度上網,真係好lonely= =而且要諗整0羊食,都好辛苦,食無定時,胃又痛起來 > <
自已一個食野,真係好寂寞

好懷念阿媽係屋企整定三餐等我,雖然我的屋企真係勁細,得common room甘款,但起碼有人氣,有阿爸阿媽,(又一次証明屋大人少係無用)真係好想講句阿爸阿媽我愛你,縱然你地有時好煩.不過電話費貴,加上我又唔想佢地擔心,所以我只好把愛意藏在心中...

如果要講exchange的得著,暫時係覺得親情,友情的可貴

fanny,mandy,ling,josephine,scarlett,beca,step..............i miss u all !!

1 則留言:

  1. 燒雞, 原來你係咁肉麻架? 哈哈...如果你覺得悶, 咪send 多d e-mails 俾我囉, 我通常在一, 兩日內回覆. 係啦, 點解你唔 miss 我嘅? 等我仲咁掛住你, 真係火都來啦!!!
    唔好咁快放棄啦, 努力堅持呀!

    回覆刪除