2009年2月12日 星期四

黎左lund已經一個月

回想起上個月這一刻還在香港...有爸爸有媽媽有朋友

可以隨時隨地打電話求救 ?!

時間好像過得很慢 (我7月先回港...)

這一個月都沒有甚麼特別事發生,唔知算好定唔好

暫時都只是不見了一條小手巾(雖然差點唔見了手套同大毛巾,但都好好彩地失而復得:P)加食唔定時,有D胃痛

最難頂係悶...

雖然有party,但裏面都是我不認識,又唔知講D羊好的人,physically 我唔係alone ge,但psychological 係law

好想在這裏找到歸屬感

我想就算個城市風景幾靚都好,人情才是最重要!

此刻,發現了自已不是想像中堅強

我真的不可以做自閉青年,我好要搵人聽我發盧蘇,我要間屋有聲

我homesick~

3 則留言: