2009年1月14日 星期三

香港--->慕尼黑--->哥本哈根--->隆德

看完標題的flow,大家可以想像到我這次的旅程開始是如何艱辛!!

未上機前,更因為visa問題,要勞動到lufthansa的supervisor,差點上唔到機

飛香港至慕尼黑共要大約12小時(?!)而我的座位是中間4人座的中間,我最討厭的"非常中間"迫狹位置

而且因為我旁邊的大叔睡得很甜(我簡直是睡不著><),弄得我不能走出去 大家搭長途機時,一定要預早劃位,選window seat, or at least aisle seat !! 之後又要在慕尼黑等3小時才上機,最煩係又要俾德國海關check,搬番部電腦出來, 唉,看來我要學習如何收拾行裝

到達哥本哈根,在機場盲中中,問了票務處3次,月台上的人無數次,都上錯車,要又上又落,搞到喼都爛了(離開時都唔知點算,有無人可以空運喼底個支撐點+AA膠給我><)

去到lund,搵唔到mentors,天氣又冷又濕,站在寒風中近一小時,真是飢寒交迫!!好彩見到一班新加坡人,他們好好人,黏著他們,最後都見到mentors,搞registration d麻煩野近1小時@@

搵到落腳點(距離係香港起飛己經24小時),立刻放低行李,去煮面,這就是我在瑞典的第一餐+第一日,勁累

ps.多謝晴天朗幫我打番屋企報平安,明明申請左peoples漫遊,但打唔到番香港><,但又扣左我錢 !!

沒有留言:

張貼留言