2009年1月28日 星期三

酸中帶甜

在瑞典,買野真係要小心,首先唔識睇瑞典文,隨時買左d唔係你想要的野,例子有想買牛奶,但買左乳酪

而且d味道總是怪怪地,酸左少少...例子茄汁

但今日終於有件算開心的事在瑞典發生,原本大年初一發現自已miss左個swedish course的introductory meeting,會lose the place,好down(話曬都新年流流,點解要發生d甘不幸的事= =)

好彩今日終於收到fredrik reply,會keep the place for me !!

不過我又好白痴地去搵左another fredrik(my coordinator)同佢講我lose the place,要add another course :P

anyway,叫得fredrik的都算好人,雖然my coordinator個個係choose course方面真係幫唔到羊手,但佢都算係funny + warm的瑞典人

而且今日去international desk or IHO 問野,d staff都答得好詳盡,at least helpful,international desk 個staff都肯幫我send e-mail去migration board 度問(希望睇在lu份上,佢地會覆)但我好唔想pay extra 1000 kr law = = 唔明點解我個visa會係最短 !!

dun wanna listen 'Bad Day' anymore...hope to see the magic moment !!

沒有留言:

張貼留言