2009年1月25日 星期日

Get drunk in Sweden

今日去完個悶悶地的tour後,去左stella's corridor 的party

住corridor真好,超碼有d野搞,人又多d

其賁原本個party都幾悶,因我同stella與其他人都唔係好熟,得我地2個自已傾

但忽然有個唱著eason的浮誇的意大利人走過黎搭訕,好搞笑

原來佢上個sem識左好多香港人,仲溝左個香港女仔,好似姓鍾(因為佢講廣東話唔係好正,我好似估歌仔甘估佢講羊,例如佢講"我係最好"講成"我係john ho" !! )

黎到sweden,除左victoria外,佢算係可以同我deep deep地talk的歐美人士,即係問完what is u name, where are u come from, what do u study, where do u live in lund...(係瑞典文堂學的greeting :P) 之後都仲有野講

歐美同中國人果然有分別haha

中國人係迫於無奈hardworking ka,歐洲人係自由自在partying~

anyway,佢真係好熱情,但唔俾我飲coke & 2.8% ge beer 硬飲 10幾%的champagne 成3、4杯 >< 仲要唔飲曬唔俾走,真係唔係幾好law

最後嘔埋tim,又頭痛,番唔到klostergarden,要係stella度訓

這都算是我人生第一次飲醉

1 則留言:

  1. 哈, 好特別的經歷~我係最好(我係John ho)....笑死啦 ^^ ^^ ^^ ^^ ^^^

    回覆刪除