2009年1月27日 星期二

生活了近兩星期_對自已的反思

可能我真係唔適合exchange,esp去講英文的地方

自知英文不好,但在香港上堂都聽得明,但到了lund,發現日常生活的交談是蠻困難
好像第一日,我唔係好明東歐的flatmate講羊,將條laundry的鎖匙據為己有(唔知係米甘,我覺得佢對我唔係好friendly??)

如果有一班人係度大講英文,我有時真係唔明佢地講羊@@ 尤其d accent好唔同香港聽開個d
sorry,pardon,講得太多,自已都唔好意思= =
每講一句話前,都要在腦中翻譯成英文,真是很費神
而且很多vocabulary都唔知點表達

其次,係自我照顧的能力

好興幸stella & dick係2nd round accept lund 的 offer,沒有佢地同行,我都唔知我黎唔黎到lund
就算黎到,我隻手同腰可能因為要搬行李而斷左(真係要touch wood 100次!!)
之前以為自已一個人去過台灣便無問題,但原來handle長途trip係困難100倍!!

現在我要自已煮自已洗衣自已管理財政...總之羊都要自已
更要學習自已獨處(有時真係好寂寞...)

因為我apartment d flatmates常常不在家, 與香港的朋友又因為時差的關係,很少見到他們online
而且電話費貴,很懷念在香港煲電話粥的日子(香港的電話費真係平,我黎左2個星期,已經用左50蚊,係香港的月費!!)

大家裝skype la!! 好想聽大家的聲音~~~

最後係無論去到邊,我仍是我
依然怕生,怕在一大群陌生人中打混
歐美人士,甚至新加坡人都很喜歡一大班人的party,dancing,drinking...四圍認識新朋友,
但我可算是小圈子的朋友
這種party生活我真是未試過,亦不知在之後的5個月我能否適應??

不過我發現自已都ok耐寒&行得
在0度下,我仍然可走約30-45 分鐘 !!
真係everything is possible @@

希望這種奇蹟精神可以在踏單車上發生
我同victoria(my flatmate)要在單車之城lund學懂踏單車!!

沒有留言:

張貼留言