2009年1月27日 星期二

生活了近兩星期_對瑞典人的感覺

瑞典人如現在的天氣一樣,好cold~~

相比之前去過的台灣、日本,瑞典人絕對唔helpful,看見你手中拿著地圖,一臉迷茫,都不會走上前幫手

但他們亦不是衰人,當你主動問他們,大部分人都會解答(就係一問一答,之後say bye個種)

而且他們十分守法,汽車一定俾行人行先,唔會bu你(但因為在香港待久了,常常見到車來,都會不自覺停下來,怕像在香港那樣,汽車會直駛過來!)

所以有時夜晚自已一個行,都唔會擔心遇到壞人,同埋事賁上六點後,街上都已經很少人

反而我擔心唔識路時,搵唔到人問= =(而事賁上,我真係試過,好無奈,唔通真係打112羊,唉...)

瑞典人好像都喜歡下班後待在家裡(可能係迫於無奈,因為很多商店都5、6點就關門)

很少看見我的鄰居,就算見到都只是hi & bye,絕少搭訕(在台灣時,都會被人問下你係邊度黎...)

可能真係好似danny甘講,因為我係亞洲人??

不過有時因為瑞典人的不啾不睬,我同stella有時都會得到一些好處,如明明超市的膠袋要俾錢,但我地就以為免費,係甘攞.d熱水應該係俾人沖咖啡(要俾錢),但我地又自已倒落杯度飲.教堂明明唔俾影相,我地又狂影...(上述行為,我地真係唔係有心做,係做完之後先注意到d告示)總言之,瑞典人好似當我們透明甘?!但坦白說,我寧願他們話下我地,令我們了解多些瑞典的社會,甚至融入佢地

cold cold的瑞典人感覺難以親近

但他們真係好幸福,返工時間短(銀行開9-3,大學d office一日開得個幾個鐘,d shop係六、日唔開...我之前番既parttime, summer job都返得多鐘過佢地...)

唔怪得之香港的瑞典領事館都只開9-12啦!!

沒有留言:

張貼留言