2009年4月6日 星期一

第2次malmo之旅

今早同Victoria 一齊搭火車去malmo
主要原因都係為左個Visa o羅

行左勁耐(其實都ok ge,不過佢位處的地方真係唔算centre,從附近有willy's supermarket這一點就可以知道)
去到簡直shocked,勁多人,要攞籌,我去到㩒曬A,B,C的飛 (因為全部都係瑞典文,唔明嘛!)
最快係C飛,但好明顯唔係for我la (去到counter,個staff問我swedish ID係羊,我鬼有羊)
B飛其實我都知唔係for我,我都識EU點解 (我覺得EU人去歐洲exchange真係方便好多,visa,insurance etc.煩少好多)
我只好排最長的C飛,我當時攞的係167號,係版上叫到係125號,勁灰...

我最初諗住只要放低$$同form就可以走人ka ma
好彩Victoria遇見她的朋友,一個Brazil女仔,好nice,大家chat下,又行去coop買lunch係草地上野餐,時間好快過(好好笑,今日victoria又repeat講佢點罵max的事,雖然真係好衰好衰,但我真係每次聽到,都好想笑,死啦,黎到瑞典,我好似黑心左添 :P)

anyway,Victoria真係bring me gd luck !之前send email去問話要process at least 3 months,但我去到等半個鐘就即刻又得攞個visa,雖然要俾1000 kr
可能我真係steal左brazil 女仔carol的luck,因為佢仲未搞得掂個visa,要黎多次,但我係靠佢個籌先去到counter (我個籌已經過左成8-9個號碼= =)

搞曬所有野已經成2點半,原本打算去choco factory,中國店的計劃都打消了(看來我又要來多次malmo)
跟victoria去了shopping mall,和找她的教堂,但最後都找不到
雖然花了很多時間在搵路上,但因為有太陽,有victoria,這一次malmo之旅都不錯
回程搭火車時碰見一個好nice的瑞典女仔,知道係瑞典做waitress有成125kr/hr !!!勁羨慕

旅行其實除了看風景,影到此一遊的相外,當中與友人一邊走,一邊談天說笑的感覺也很重要
我還記得我跟Victoria行下行下碰見一班瑞典飛仔大叫嚇我地,Victoria大叫嚇番佢地,真係好爆笑xd

搞掂visa,可以安心plan summer trip 了

沒有留言:

張貼留言