2009年4月5日 星期日

死城&心涼

今日同昨天的天氣真係有天淵之別

今天天空灰暗暗的,還有陣陣冷風
原本不打算穿這麼多衫外出,但下樓後,真係好寒,要上樓攞番件褸
到公園逛逛的計劃都取消了
街上人很少 (比上星期天少了很多)
感覺lund一下子由夏天變回冬天

雖然如此,但今日都有一件好開心的事要同大家分享
victoria 同我講佢尋晚去party時遇到賣單車俾我條衰人
佢幫我串到佢無聲出 wow !! 周圍仲要有其他人 yeah !!
坦白講,雖然我先係受害者,但我真係無勇氣同能力(要用英文罵人@@)同o個個人嘈

佢部單車上星期仲好似被人偷左
雖然好衰甘,但我真係有D心涼 Haha :P

沒有留言:

張貼留言