2009年4月18日 星期六

Saturday morning

lund 真係好熱鬧,town center史無前例甘多人,有人遊行(?!),邪教擺檔(?!),真係羊都有,雖然我都唔明佢地做羊:P

最開心係去左一個類似跳蝨市場的街
瑞典人真係勁環保兼有許多舊野(真係羊都有)D野好平!! (5kr angel and demon eng bk都有,可見其實佢地main target 應該唔係為$,而係想將唔要的野買走)
買左一部CD機,想像唔到的平,20 kr only !!仲平過鴨寮街,雖然唔知可以用幾耐,希望可以用到7月la,我部電腦無cd-rom drive,但我又好想聽CD :P (一直覺得用cd player聽歌係好過mp3 player,雖然大部D同無得非法下載, 但好音樂係值得俾$買ge,而且我又覺得將cd track轉mp3 之後入落mp3 player呢個過程好煩,之前試過買左CD,但最後都係uwants dl mp3算= =)
其實仲有幾部古董相機想買 (20 kr only again !!)但坦白講,真係買來擺,lund都唔知有無菲林買
之後又去左買一條hand-made有我名的手繩,blue white purple, 藍而白雲上有我的名字...
終於見到新鮮少少的魚(但都只係冰鮮)成百幾kr 1 kg....好想要 !!

anyway, 一早起身,踩下單車,真是不錯...雖然腳都有D痛,而且較高seat位,不能"腳踏實地"感覺好唔安全,上車patpat又好痛!! 唉,我還不能由seat位後面上車 > < 估唔到學識踩單車,仲要再培訓點樣上車

沒有留言:

張貼留言