2009年4月29日 星期三

雜想

好耐無打entry,原因只是一個字---懶

但其實係呢半個月我有好多野想對大家說,同做左好多野

首先當然係希望大家身體健康(好似拜年甘:P 每次打電話番屋企,阿媽都祝我身體健康,學業進步...但事實上真係好重要,尤其是身體! 來到這裏,因為踏單車,成日整傷,之前膝蓋痛仲搞到好無mood,邊到都唔想去>< 好彩依家好番D,可以踩平路)
有時我想係米連個天都唔鍾意我,剩番2個半月我就番香港,豬流感都要出現...我要去stockholm,moominworld,iceland & norway !! 其實世界末日係米就黎到??

4月24日HKU last day
係fb 打左篇note,唔再打了. 但近日看到好多朋友的blog,有D touching...人永遠都是臨離別時就有許多不捨,我不敢說回來後,我一定會努力讀書,發奮向上...但我想我應該學懂珍惜

最後,我要同大家講我識整面包同蛋糕了 !! haha
雖然唔係話好好味,但都算係甘la
之後都應該會再整,會有進步!!

ps.昨晚從sparta衝下斜,一路見無車就衝燈無停過(除左因為見到victoria and carol被叫停),在馬路上深宵狂奔,好正!! 我真係好唔鍾意上車呢個step ==

沒有留言:

張貼留言