2009年4月10日 星期五

我的左手又痛了

其賁我幾時先會好番的...

今日bbq完後玩game,我又跌親 > < 隻左手臂即刻好痛 (我真係唔想再係瑞典跌la = =)
anyway,係瑞典bbq真是不容易,居然買唔到bbq叉...要拾樹枝當叉 (好原始)
又無得燒肉,除左shitballer (肉丸),肉腸
雖然都有我的最愛棉花糖,但味道同mountain都係差少少,而且由於無bbq叉,又整唔到土耳其雪糕

不過今日最令人難以置信的事是我居然教我的flatmate踩單車 :P 係米好驚lei
佢係一個24歲的男子,其實佢都住在lund幾年了,都無打算學,今年忽然想學,我想都是因為我同victoria的緣故 (受到激勵!?)

但坦白說,我覺得佢唔係好夠膽move架bike,又好怕跌,唔跌邊學得識ka
我同victoria都大膽過佢

3 則留言:

  1. 係lund 既exchange,
    那怕只係細微至拖地或者係煮野食
    會令你終身難忘

    珍, 享受餘下的時間
    我會在香港替你祈禱

    回覆刪除
  2. 我會的!!

    btw, hv u received my postcard ?

    回覆刪除