2009年4月7日 星期二

剪髮記

我是一個不能留長髮的女仔

很不喜歡用橡筋束頭髮的感覺,亦不喜歡頭髮黏住條頸,而且我唔想用甘多洗頭水同用風筒吹頭(唔環保ar)
因此我需要短髮,雖然我都不太喜歡剪髮,每次都懷著戰戰競競的心情入salon (真係3千煩惱絲,好煩!)

猶豫了很久(我的性格)終於決定今日係lund剪髮,為此我還專登係yahoo/google search"偷"薄的英文點講,話曬都是第一次唔係用廣東話同髮型師溝通

原本打算去的salon (flatmate recommend the cheapest in lund),個女髮型師放假,要下星期先回來,甘我米去第2間,都係貴10kr姐(唔係我介意俾男髮型師剪,而係佢好似唔幫女人剪)

去到間salon,等左一陣,輪到我,個女髮型師同我講瑞典文...心感不妙
心中極期望我用英文答番佢之後會同我講英文,點知佢都係笑+瑞典文 = ='''''''
但都坐左上去,只好頂硬上,幸好我save 左d相係手機,佢都好似明我想大約點剪

但我每次剪頭髮的指定動作 偷"薄thinning佢唔明ar !!而且我想D頭髮碎碎地,rather than齊叢叢,我唔要冬菇頭!!
後來佢要打電話搵翻譯+紙筆+手勢,先剪好
(btw,偷"薄瑞典文好似叫liter ?)

final個髮型都OK,好短好薄好爽,雖然條頸出街會覺得有D凍
不過係瑞典剪髮都幾貴,130 kr(係度算平),only cutting,唔包洗頭 (個髮型師只係一路剪一路噴水整濕D頭髮)

ps.回家時,有2個老婆婆用瑞典文問我路,而佢地係唔識英文lor
點解今日見到甘多唔識英文的瑞典人??

沒有留言:

張貼留言