2009年4月1日 星期三

4月1日

一個新的月份,亦是新的開始...所謂一年之計在於春

雖然太陽亦不是常常蒲頭,但總的來說天氣都好了
日照時間亦愈來愈長,今日回家時,8時多才日落
有些花兒亦開了,心情都好了

而且因為我隻眼瘀了,我今日出街戴了眼鏡(可以遮下嘛),發現看到平時看不見的事物,如教堂外面的花紋,行人的表情等,可以仔細地看清楚lund

今日難得要上2課,雖然都很睏,但感覺蠻充實(其賁我都幾犯賤,係hku上得多堂,又話好忙)
winsi仲教我日文,我的日文已經唔記曬lor :P

最後係我部單車個軑終於整直番,好多謝我個鄰居,好開心的一日愚人節

盼望春之來臨

沒有留言:

張貼留言