2009年3月31日 星期二

與香港相距近了1小時的第一日

心情真是反反覆覆

星期天,原本天氣晴朗,下午時好開心甘踩左出去兜圈,仲去公園散步,睇下鴨仔,雞仔,呼吸下新鮮空氣,生活都好寫意

番黎時,仲撞見好好人的鄰居,傾左幾句,佢仲話我係單車上面好開心

近黃昏時,我的flatmate Victoria 叫我出去一齊踩,原本都好開心,我地仲走左去玩D for under 18的遊樂場設施
玩千秋時,隔鄰係個BB.....

點知,不幸的事無幾耐就發生

當我同victotoria去到一個唔知邊度的地方,忽然有條落斜出現
正常黎講,應該係落車推車既,尤其係對一個學識踩唔夠一個月的人
但可能因為前幾晚係sparta長命斜落黎都無事,甘我就好有自信甘衝落黎,但我忽略左這是一個彎位,而我係無煞車,打算好型甘掟彎...





於是甘就炒左,整個右邊身撞左牆度,連個軑都俾我整歪 > <
好彩有2個好好人的瑞典女人扶我起身,又教我點去醫院
雖然去到醫院,都被護士打發走(係瑞典,我覺得見醫生係極其困難的事,護士只係話呢D小事,可以自己recover!! 再唔係就叫你去pharmacy拾幾粒pandol食= =, 忽然好懷念hku clinic, even有D庸醫,但都會俾枝喜療妥你ar,而且個sch clinic 係真係for睇病,唔係lund university個個only for psycho problems lol...)

唉,今次都算係好大炒,除左手腳,連塊臉都撞牆,
不幸中之大幸,只係少少擦損,同眼角瘀左,都無毀容同瞎,而且都無撞到鼻(你地都知我個鼻都唔高ka la,再撞就無)
現在遠睇都只似個黑眼圈大左,加塊臉好似暗瘡紅左甘 (但only右邊面)
右手臂痛痛地,訓覺唔可以打側右邊訓
腳仍然天殘,但都慣了(我又唔著裙)

大量入購1蚊1隻的雞旦又大派用場,今次仲要加埋冰敷(不過冰唔駛$)

我4月目標------唔要炒車 !!!!


ps.值得開心係我同大家距離又拉近了,因為夏令時間較快1小時,我同香港的時差由7小時減至6小時!! yeah !

沒有留言:

張貼留言