2009年3月5日 星期四

importand day for me !!

今日可算是我係Lund 好值得紀念的一日,因為我終於下了一個對我來說都幾瘋狂的決定...

我終於買了單車!!















瘋狂係因為我係唔識踩單車 :P

我今次係第二次唔識踩單車之下買單車,我真係唔sure我第3次挑戰學單車成唔成功

但既然去完kiruna 都未死得,而係lund 我真係覺得無羊好做/學到,而我又會係度stay到6月,有成3個月俾我仆街,點都學到少少平衝既......我係米好樂觀:P

但買的過程都幾迴路轉

係我去kiruna前,henry已經同我講佢mentor 有單車賣,但當時我興趣都唔係好大,將佢refer 俾my flatmate Victoria.

但當時賣家Max 又唔覆佢,之後Victoria 買左另一架又學識埋,俾到好大encouragement/pressure我 (因為我要自已一個人行路)

可能Max之後又得閒番,好快覆我email,但好唔準時...(Lund 的巴士準時,但人唔係lor)

之前星期日仲放我飛機tim...不過就因為甘,俾我壓左50 kr 價 :p

anyway,我首先要pump好條tyre同set好個seat height 先 (瑞典人賣野係甘架 = =, 好想劉德華黎sweden講句"今時今日甘的服務態度係唔得ka")

沒有留言:

張貼留言