2009年3月25日 星期三

與中學生對話

昨天我終於去了西部開發,去了lund的西邊
很悠閒...很荒涼 (很矛盾呢)

找了很久,終於找到lang cafe的學校,但reception在那?? 我一去就見到好像更衣室的物體,好彩開門時沒人在
之後碰到一個都是去lang cafe幫手的人,就與她一齊尋找reception...
慶幸瑞典14-15歲的學生都好talkative,如果唔係我都唔知講羊好,而且又好熱情,又帶我参觀學校
對瑞典的中學生生活多了一些了解
原來他們1歲就上pre-school,之後6-7歲上grade 1,到14-16歲讀完grade 9,就讀多3年專科,最後入大學
有9年他們要在一起!! 不過他們有很多野學,車衣煮飯都要識,而且男女都要一齊學,一齊上堂
音樂堂有得學結他,體育堂有得玩千秋,飯又免費!!
做瑞典學生真係好,連halloween 都有1個星期假放 !!


去完lang cafe後,去了lund 最大shopping mall Nova Lund 行. 雖則話最大,但只有一層,青衣城都大過佢,而且D野都唔平
好彩附近的shops D 野平D, 見到最平一對短boots cost 49 kr !! 不過我又唔著boots...
anyway,開始體會到geog的XXX theory (唔記得個名)shopping center is in the periphery of the city and ppls will drive to buy bulk of things...
最後行到有D唔捨得走 :P 搭巴士走時難得遇到一個好talkative的老伯伯,他好似開煙花廠,講左好多煙花D野比我知,他好似好羨慕係香港可以成日有煙花

昨天講了很多英文呢,雖然唔係好明得曬 :P

ps.lund 的天氣又一再反常,晴天都可以忽然下雪 oooooooooo

沒有留言:

張貼留言