2009年3月18日 星期三

炒車

今日都算係我第一日踩單車番學(係ar,好似日本漫畫D少女甘 :P) 雖然都係半推半踩

但係臨番到klostergarden 時炒車!! 真係衰收尾

算不幸中之大幸,我唔係係大路炒 (但因為係小路,炒左都無人係附近,要自已爬番起身) 而且帶左手套,隻手都無損,但被單車責,都好痛,而且揹住backpack,好辛苦先起到身

除左甘,今日仲差點撞到另一輛單車,不過0個個人懂煞車(我唔識ka)先無撞埋一舊,但個條友的眼光充滿鄙視...甘人地係馬路踩,好驚ka ma,佢又無端端係左面出現 (明明lund係靠右踩,雖然我唔係好記得,不過其實我扭扭下都變左係中間踩:P)而且看來我踩單車真係要目空一切,今日見到個男人,差點撞到佢,我都仲有個種見到羊就駛向佢的傾向(但我個心諗住避開佢地ka)

不過pump左條tyre(我自已pump ka),踩得好順(落斜好正,雖然又好驚)如果無人係附近,加速踩,真係好暢快! (平時要行~10分鐘的路,2-3分鐘就踩完!!)

但我控制方向真係有待改善 (點可以個軑同身唔好扭來扭去???) 所以日間我都未可以踩大路同車多人多的路 = =

我好想並鴐齊驅~~~

沒有留言:

張貼留言