2009年3月5日 星期四

風很大,但最令我感慨係瑞典人.........

好似打8號風球,我被吹到差點走不動...

但都要運吉地行了2轉

又一次感到瑞典人好唔considerate or lack of empathy ?!

規矩係死,但人係生ka ma

既然我到黎到你門口,多幾個人幫手唔好羊,甘都要拒人於門外 = =

而且如果真係夠人幫手,下午運吉第一次時就唔好叫人晚上再黎or at least 俾in charge 夜晚pub的boss 的contact叫我地去問下先...

之後又俾人totally ignore...瑞典人真係無學過羊叫customer service ??

我真係開始好唔鍾意瑞典 > <

2 則留言:

  1. what's up? hey, tell me if you were seeking job?? is it? 有種在異地的感覺油然而生...poor girl...

    回覆刪除
  2. 唔係搵工,我唔識瑞典文,係度邊有可能搵到工呀= =

    我只不過想去nation(一D學生組織)度幫手je(唔收錢)...但都被人拒諸門外

    回覆刪除