2009年3月17日 星期二

從哥本哈根回來了

2日2夜之旅,雖然不是去了很多地方參觀,只是在市中心逛逛 (但因為是星期六,日,很多商店都關了門,連想shopping 都不行,真是迫不得已window shopping ><)但見到danny,好開心!!

在異國與好朋友重遇,感覺好奇妙,我們一見面還好像西方人hug hug :P 但我係真心ka,唔係公式甘hug ka!! 因為我真係好好好開心!!!!

旅行的意義除了看風景外,與人談心都好開心,尤其係與友人

在異國生活真是不易,不過我們會克服到!!

聽到danny講我學踩單車的過程好張慧的時候,好開心,我忽然想起叫得出張慧這名字的朋友真係識了10年(真係有點時光飛逝且老了的感覺...)而且用好張慧來形容,雖然好搞笑,但個種互相了解的感覺盡在不言中

而且可以用廣東話搞爛gag真係好開心,我仲諗到一個swedish + danish 的爛gag---踼躂 (thank you 的瑞典文同丹麥文結合)好gag !!

不過好唔開心發現lund的物價指數居然高過哥本哈根>< 人地D免治豬肉10幾DKK就有,最離譜係我食開的面包係lund特價都要10 SEK一條,但係哥本哈根只要約4 DKK. 雖然DKK值錢過SEK,但都未去到1對2呀! 唔怪之得聽聞有個韓國人係lund讀書,都寧願係cph住...我當初選擇lund 一個主要原因係諗住小鎮的物價平d,點之...

anyway, 我之後都會去cph (想唔去都唔得,我係個度飛番香港)好想去tivoli !!

沒有留言:

張貼留言