2009年3月23日 星期一

教廣東話

昨天冒著橫風橫雨,我去了遙遠的sparta 教一個意大利人廣東話
好romantic呀.他為了一個上學期在lund認識的香港女仔,好努力學廣東話
仲識唱好多eason chan的歌 :P

好搞笑佢無端白事問我鍾意羊男人...O左咀,但我當下就說"要識廣東話"
這可算是我在lund的另一個特別的體會
之前一直覺得識一個老外男友好型,雖然依家我都覺得好型,但我型唔起law
雖則有人說無聲勝有聲,心有靈犀一點通,但大家雞同鴨講縱究是不行的
語言是溝通的重要工具! 起碼我搞的爛gag佢要明la (好無聊的要求:P) ps.講起爛gag,我真是好好想講爛gag!!

坦白講,就算要做好好的朋友,語言不通都唔係好掂

不過雖然餐飯都OK好味,但由於坐上客很多都是內地人,講很多煲冬瓜@@ 我有D都唔明,但又唔好意思講paradon(同埋paradon係英文呢)

除左甘之外,我發現自已除左分唔清外國人外,連中國人都開始分唔清
第一日arrival day見過的中國人mentor明明感覺好薯ka
但再次見面,(只不過隔了2個月多)感覺佢好串,好大男人,眼神仲好不良少年甘!!攪到我都唔認得佢
第一感覺有時都會唔準= =

約11點,自已一個冒著8號烈風行番klostergarden,發現自已開始有D方向感,識少少睇地圖了 (雖然有D遲:P)

1 則留言:

  1. 有方向感是好事,我都快迷失方向了,讀書壓力好大,又要搵工......你要努力啊!hey, 我明白點解你咁想搞爛gag, 呢種係一種文化,同身邊人岩key...我透過文字,都可以感受到的...我們是好朋友! hey, how much the pay?

    回覆刪除