2009年3月8日 星期日

so tired....and hate rainy weather

今早約8點時醒一醒,但頂唔順,都要訓番,到約12:30才完全蘇醒

其一係看見窗外下雨,甚麼地方都唔想去...原本打算去supermarket 掃賃的計劃泡場,連學踏單車都不能...好灰

但諷刺地近黃昏時,天氣又好起來,太陽出現了,可是一會兒便下山收工 = =

其二係昨晚我真係好晚才回家睡覺,係3時回家,4時才撻落床 (這可算係我最遲訓的紀錄!! 我是一個乖寶寶來的 :P )

我昨晚第一次去nation幫手,由9點做到3點,好累

雖然werland nation的人都算好,起碼講多D英文,但我真係好唔慣clubbing

D酒名古怪到爆,都唔知點溝,我同venus仲溝錯了tim,但應該唔覺掛,甘多種溝埋,味道都分唔清啦
而且斟酒又斟到勁多泡...真係覺得自已係bar係useless...

不過我應該唔會再幫手clubbing,更加唔會俾$去clubbing,因為我真係好唔慣個種environment,而且之後打掃全場好辛苦(我唔識點樣拖乾塊地= =)

太晚訓個頭好痛tim, even無飲酒

最後一個原因係我學踩單車,搞到周身痛,可能我姿勢,甚至資質都有問題,even上到車,個軑都擰到唔知去邊,側埋一邊,跟著就係連人帶車倒地,撞石,樹,甚至燈柱,好彩我著腳都掂到地,能立時煞車,但都趴街 > <

隻手臂,小腿,腰,甚至patpat都好酸痛 > <

但我一定會學識,stella話我都上到2秒車 :P

雖然klostergarden都算少人,但都有不少好奇眼光,雖然有個女人好好人扶我踩了一陣,但都有人落井下石"ugly move" = =

甚至有隻狗唔知係米驚我撞到佢,狂吠我 ?! 又有人擲水袋,雖然target 應該唔係我嗎?

瑞典真係羊人都有...最騎呢係有人問我路!! 多數都係我問人多,好彩我都知係邊

positive睇,瑞典人係無膚色歧視,正常係香港,我都唔會向一個白人問路la !!

沒有留言:

張貼留言