2009年3月4日 星期三

bowling, bowling !!

幸好小鎮Lund都最少有個bowling center, 昨晚跟mentor group一齊去碌ling

我想我著的鞋應該係甘多個人中最細的:P, 拿的波都係,差不多瑞典的所有野對我來說都太大了,我要童裝 ??

雖然都時有落坑,但都打過全中,mentor Anton 仲話我打得唔錯hoho ~~如果我踏單車都係甘就好了

不過可能正如Victoria 都覺得,我的mentor group唔係話好團結,可能因為全部mentor 都係瑞典人,佢地好多時都會圍在一起自已講瑞典文

今次gathering 所有女的gpmates 更加disappear 曬 !! 好彩有Victoria 來, 如果唔係,我都唔知同邊個講野好...佢地講D英文我又唔明...話題又唔岩甘

可惜Victoria 之後俾佢個bf ?? 搞喊,我都唔知點算,只好同佢傾下甘,分散佢注意力...

ps. tmr 終於要買單車,好緊張 !! 希望架單車真係細細架,我可以學識踩 ~~

沒有留言:

張貼留言