2009年3月21日 星期六

溜冰

唔開心時,籬係屋企自閉只會令人更唔開心

明白了這道理後,我決定出去走走,雖然太陽又一次唔知去左邊 (唔係連太陽都唔鍾意我呀?!)

跟flatmates victoria & long 去 ice-skating, 跌了3次, 我想我在瑞典跌倒的次數已經接近20次了...

最痛係long 失驚無神係我後面推我一下,我右邊patpat跌落地,雖然我patpat都有D肉地,但都撞到條骨,好痛. 某程度上我覺得溜冰跌親係痛過踩單車,D 冰好硬! 而且要起番身都不易,唉,又要自已爬番起身...

踩左近2個鐘,都係企鵝甘 :P 我都係鍾意踩單車多D,i miss my bike = =

不過好開心遇到個瑞典靚仔教我溜冰,又與他相撞(身體接觸!!)...





雖然佢只得7歲 :P
佢真係勁可愛,而且又識講英文,又鍾意撩女仔 (之後佢又主動撩另一個瑞典小女孩傾計 wow~~~)
臨走時仲同我say bye !!!!
第時佢一定係個花花公子hehe

發現瑞典的小孩子好勇,唔怕跌 (那個花花公子仲專登跌俾我睇 = =)
而且好鍾意笑
但唔明點解大個左又唔笑 ?!

anyway,正所謂開心又一日,唔開心又一日,日子都要過ka
只有think positive.
昨日係dick的toilet見到佢貼左張紙,寫上Better than the poors. Why not be unhappy ?
雖然睇落好低B,而且grammar好似怪怪地
但好meaningful

雖然我唔會好似佢甘做D low b野 :P 但我都會得閒睇下本schedule的cover
Look forward with hope

1 則留言:

  1. hahaha.....你應該學阿dick, 好搞笑!係廁所...think positive!!!
    Look below:
    Tomorrow will be another day!!!

    回覆刪除