2009年4月4日 星期六

瑞典人同陽光玩遊戲

今日勁陽光普照,我當然唔會stay at home la, 要make use of my bike !!

出左去踩到唔知去邊,好開心!! (雖然比起瑞典人,我都踩得好慢,同有次都差點係馬路炒)

雖然都好熱同累

但瑞典人真係好似前世無見過陽光甘,係botanical garden 見到勁多人野餐,曬太陽,有D仲要唔著衫(上身je)踩踩下單車,仲迎面見到2個黑超瑞典人只著條短褲跑步 wow~~~

我都訓左係樹蔭下一陣 (我都怕怕地曬)
有微涼的風吹過,好舒服,好summer

另一件好開心的事係我又買衫la (好驚走時拖唔郁過0急)
一件衫加一件牛仔外套,估下幾$$



10 kr + 20 kr only !!!!!!
雖然係2nd hand,不過個款都ok
原本仲打算買多件針織外套(20 kr only),可惜我發現佢後面穿左窿,
但賣個人居然話可以5 kr 賣俾我 ooooooo
雖然係甘,我都無賣 (其實都有D後悔...買黎做毛巾都抵la)

發現原來瑞典都可以講價 :)

沒有留言:

張貼留言