2009年5月13日 星期三

2 days short trips around the sound...so tired

開始愈來愈覺得自已唔係甘鍾意旅行(死啦,之後6,7月仲要去大travel)都係個句,因為真係好累(我隻腳行到好累,起左"沈"添)...而且因為自已一個人去,有時真係好寂寞

而且去多了地方,感覺它們都很相似...教堂,城堡,博物館,森林...就是大城市和小鎮的樣,其實看相,有時都不能立刻分清這是什麼地方

但我發現旅行的其中一個好處是可以遠離電腦,不用check匯價,火車,飛機(但去之前要check= =)不用溫瑞典文:P 總之就係遠離煩惱

而且因為要一早起身,發現瑞典人都幾鍾意跨鎮上班,早上時火車都蠻多人(可以離開lund看一看不同的風景,發現下新事物)而且小鎮的人好好,好熱心助人(我想要旅途上人與人之間的connections!!even there is only a smile)

但早起身真係好辛苦@@(第1日7點,第2日8點)

某程度上旅行都不算是一種純享受,係一種no pain no gain的activity (even之前跟團,D morning calls 加勁密的行程都令人透不過氣來)我平時的生活仲hea仲舒服

旅行的意義,我還要慢慢發掘

ps.因為買的飛係可以48 hrs任stops,所以我的行程都幾隨意,甚至係覺得累,天氣唔好(今日行行下malmo,居然下雨><)就番lund算

旅行其實係米一定要有行程,要疾走曬所有景點??

沒有留言:

張貼留言