2009年5月3日 星期日

每次去完trip,都覺得lund是最好的

開始發現自已不太喜歡travl,我比較"痴"家 (好干物女)

今次其實都係去2日,仲要係好近的denmark,但第2日下午已經好累,好想返 lund (好搞笑,係由 helsingor去helsingborg的船上,我居然唔覺架船郁過,去到helsingborg仲以為係helsingor,差點唔記得下船)
helsingborg 我都係下次先去參觀...
同埋去trip,都係帶多件衫好,第2日真係有D寒

其實呢次 trip 都幾特別,首先我係買左around the sound 48 hrs ticket, 我原本係打算去helsingborg, 然後去 helsingor, 但我搭錯左火車,變左去完全相反的方向(我真係唔適合搭火車,之前去abisko又唔記得下車)...但算啦,我份人好隨遇而安兼flexible,甘米去左denmark先,之後先去sweden

去到cph center, 睇錶見就黎1130可以睇步操,米下車去睇,之後我行程都係見步行步...有時,我都唔知自已想點

見到danny, 又傾D好 deep 的topic----一個人去旅行

坦白說,一個人去旅行當然有好有唔好,係自由同寂寞的取捨
一個人可以自選行程,想去邊就去邊,但不能與身邊人即時分享感受
一個人點餐時只可以選一種,並要自已食曬(還記得去台灣時,要自已一個食曬成籠小籠包...)

anyway,一個人去旅行真是一個考驗,6月我終於再出發(其他人返曬香港時)我要be strong and tough !!

沒有留言:

張貼留言