2009年5月22日 星期五

我可唔可以唔好再甘黑女 ?!

今早又去explore skane,去train station泊向stella借的大單車時,諗住探下自已部small bike,點知佢唔見左!!!!!!
唉,我部單車甘細又舊,都有人偷 > < 而且only 2 weeks left je wor
搞到我去ystad都無心機...

講番個trip,今次個target係Ales stenar,類似復活節島那種石頭羣
為左佢,我行左近5km唔為for人行的路(沿途一個人都無,只有汽車在我身邊擦過,真係好有衝動截順風車!!)
而且當時天氣又唔係甘好,又冷又大風(太陽伯伯又唔知去左邊= =)
行左成個鐘先去到kaseberga,近Ales stenar的小鎮仔
又行近多半個鐘先去到D石頭度,但好大風> < 坦白講,都無羊mood逐舊石頭去睇

但下午我番到ystad center時陽光又出來,但一番到lund,又下雨
時晴時雨,真像我的心情

點都好,今日好開心遇到D真係好好熱心助人的瑞典人
去到kaseberga的information center,問有無巴士可以番去ystad center (我真係唔想再行5km無人地帶出番去)
個staff好好人打電話幫我問,又幫我book (唔明點解係巴士schedule的班次要2小時前打電話去book先有,仲要係巴士價,的士來= =)雖然之後我都係捱唔到5點半,就搭左佢同事的順風車出番去ystad

除左甘,佢見天黑黑,仲借左件雨衣俾我~~仲要我如果佢收左工,把雨衣放在外面便可
好感動^^

佢同事都好好人,原來佢本身都係lund university讀考古,好勁!! 而且佢又住lund,講左D有關上星期demonstration的野俾我知

瑞典人真係好信任人,而呢種信任可以講係建基於瑞典人的自律性
所以有時我都唔好意思講大話,好似今日個巴士司機問我係米under 19,有一刻我想答係(我知佢唔會真係check你id)但我最後都答唔係...我係米好蠢??

2 則留言: