2009年5月21日 星期四

好驚好驚~~~感覺好像被人博冒甘 > <

剛剛上去拎long整的旦糕請我的鄰居食 (因為都無人食,long又去左travel)

但佢忽然hug我同kiss我條頸@@ (搵到我番去要狂洗頸!!)
仲要係hug得幾實個種,最過份係佢仲要我kiss番佢 !!!!!!!!!

IMPOSSIBLE!!!!!!
我唔理呢D係米西方or非洲的禮儀,總之我就唔鍾意
同埋佢都有老婆仔女la

我見佢之前好好人幫我整單車,甘我整多左D食物米請佢地一家食,而且我都走law
唉,佢係米有羊誤會= =

原本之前我都覺得佢幾好人,好爸爸甘,依家...
仲等我以為瑞典都有熱情好客的好人tim = =

2 則留言: