2009年5月24日 星期日

報警記+N次CPH遊

一早起身,天空灰暗暗的,還下雨...真是不想起床
但今天計劃好的事情要今天做妥!!

所以最後都爬了起身,出門
第一件要做的事---去警署報失(唉,係香港都未試過去警署報案,黎到lund,真係醫院警署都去曬= =)
遇到一個西班牙女仔,佢係lund唔夠一個月,就被人搶野(注意係明目張膽係受害人面前搶,個人覺得可怕過偷)
一直以來都覺得lund的治安唔錯,睇來臨走前佢都要扣分
不過,都好慶幸之前夜麻麻一個人行番屋企時,都無羊可怕事發生,希望餘下的日子都平平安安

之後去我第N次CPH遊,用盡張被我改日子改了N次的around the sound ticket
好好彩原本一半藍天,一半灰天,最後都變了藍天
上到round tower可以清晰地看到CPH全景

原本打算借到單車,就踩單車繞CPH一周,但一來好難才找到那種免費單車,二來真係被我找到,我都上唔到車(even有個好心女士幫我校低個seat位,都唔係好OK)所以之後都係遊火車河,繞左一個大圈返lund算

返到lund都成晚上9點多,但個天都未黑
有點懷念日落天黑的景致

ps.今日狂搭火車,看到一些有趣畫面
由fredensborg搭森林小火車去helsingor時,見到火車阿叔,驚動到女司機都要出黎,請佢下車(但其實發生羊事?我唔識丹麥文,問隔鄰的婆婆,佢又唔識英文= =)

搭去CPH的火車,有一班奇裝異服的人在唱歌,最奇係有條裝修工人打扮的友,2邊patpat個位係褲度有勁大個窿@@

回來時,坐在我對面勁好身材的女士居然拎個直髮器出黎用(多得佢,我終於知插頭係邊),又搽指甲,真係當火車係化妝間

還有很多很多...如小女孩在火車亂蹦亂跳,2個朋友在火車中間重逄,行乞者等等

其實遊火車河都唔錯,坐在車上看風景看人,連腳骨力都省掉 :P

沒有留言:

張貼留言