2009年5月27日 星期三

什麼都是最後了

今天算是最後一天係Lund University上課

先有diversity of world lang的 presentation
同日本人一組真是很好,他們很快便弄好assignment,ppt
而且好好彩無人問我地問題,你知啦,外國人好喜歡問野ka ma = = (其實香港上中文tutorail都係,不過佢地係為左攞分)
我講左一分鐘多D就hea過了^^

之後上瑞典文課,我的瑞典文依然一舊雲甘 > <
但老師好好人,整左cheese cake(但無芝士味)同choco cake
仲帶左0.01% alcohol 的drink 黎:P

雖然好少人上課,但都好開心

現在,我要為我的sas h13 paper奮鬥
唉,佢令我想起yr 1 comp lit +黎活仁的course
就是唔知自已寫緊羊

救命,星期五交了!!

ps.係lib做做下paper 電腦無端靖hang機,打左成半頁紙的心血無左 !!
我幾時先可以脫離厄運 > <

沒有留言:

張貼留言