2009年5月9日 星期六

cycling to lomma beach >20 km

今日都算係我踩單車日誌中值得紀念的一日,我踩單車由lund去到另一個鎮lomma的沙灘,來回起碼踩左20 km!!

去的時候,真係好辛苦,又大風,要迎風上斜> < (好討厭大風!!)
好彩返來的時候,D風變左係後面,好踩左
但由於我地無地圖,想去睇風箏(其實係滑水的傘)的地方,要搵路去,差點踩左去再隔離的鎮...我地又唔想/無可能踩沙灘= =

雖然個沙灘唔係好靚,我覺得D水仲好污濁tim
不過吹下海風都好ge(但過大law),仲離遠見到malmo 最高幢building同連接cph的大橋
瑞典人真係好悠閒,星期六一係family bbq (放D野係烤架上面個種),一係玩下滑水,一係全裸曬太陽
係,我地見到全裸伯伯!! 可惜後生既無全裸 (愈老愈open ??)

沿途的風景都好靚,見到一大片的小黃花,風車,田,甚至牛牛...好大自然

3 則留言:

  1. 嗯,好特別!我都未見過全裸的人...
    Jayne, 我今日考完試了...未來的日子有很多事想做,其中一項就是等你回來!!!

    回覆刪除
  2. 珍..掛住你
    你要完好無缺回來香港

    自己保重啊

    回覆刪除
  3. thz !!

    我盡量keep healthy la
    esp for my legs > <

    both of u hv to add oil and cheer up !!!!!!!!
    i will be back to hk on 13 jul ~

    回覆刪除