2009年5月8日 星期五

接客記

這星期有一個上年係暑期工識的朋友來我度寄宿~4日,坦白說開頭有點覺得麻煩,始終唔係話好熟,而且人地黎到,又怕接待不周
而事賁上因為我要上堂,呢幾日天氣又唔好,我都無羊點帶佢參觀,同埋我都唔係好熟lund,昨晚諗住帶佢去食瑞典菜,都搵唔到==

不過她今晚走,送佢去巴士站時,都有D唔捨得 (其實原本我應該去左pub,送唔到佢,但點知佢今日停開 > < 還有今日打算去買酒 (只係4%的果酒)都因為無帶passport唔肯賣俾我,但我今日忽然好想飲酒!!)

anyway,愈來愈多朋友返香港...我應該係最後一個返香港(7月13日)
唉,又要幫一個又一個farewell...最後又剩番我一人 (之前返summer job 同hku lib 又係甘...)
好唔鍾意呢種感覺 > <

1 則留言:

  1. 最後一個人回來,你在瑞典就沒有牽掛了,你的牽掛在香港...

    回覆刪除