2009年5月10日 星期日

Mother's Day

原本都打算一早起來打電話給媽媽,一開skype,見到表弟叫我,初時都以為好似平時甘係同佢地一家人video chat,點知見到阿媽!! 係我黎左呢度近4個月第一次見到媽媽的樣,之前都只是打電話聽聲!

好開心,但我部電腦又唔生性,搞左好耐阿媽個邊都睇唔到我的樣,好激氣+心急,最後要重新開機先得> <
阿媽好開心,終於見到我個樣,知道我剪短了頭髮(雖然因為剛剛起身,頭都未梳)

談了近一小時,好長呢(之前用skype打番屋企,因為都要計錢,都唔會傾好耐)
雖然話題都幾無聊,都係講下我在這裏的生活,食D羊甘,但好開心可以 video chat 對阿媽講母親節快樂,諗諗下甘多年係香港同阿媽一齊過母親節,都好似無親口對佢講母親節快樂...人果然是在異鄉倍思親

好多謝表弟一家(因為我屋企依家cut 左上網,同埋我阿爸阿媽都唔識上網@@)幫手讓阿媽收到最大最開心的母親節禮物---見到我的貓樣:P

ps.之後晚上去睇stella orchestra表演加一齊食飯當係幫stella 2 weeks euro trip餞行(黎到呢度,因為大家成日去旅行,常常要食飯餞行)

講講下,發現我地hku三個除左黎既時候係cph airport影過相,之後D相都係食飯相
其實main point係正常黎講,多數同一學校黎既都會一齊去下旅行,但我地3個係未lor!!
之前去kiruna trip,都係得我同stella

我地3個又唔係不和,但唔知點解就係無一齊去旅行(其實都有得解既,就係我地3個都有自已的plan,而大家係時間,地點上都無相匯的地方,甚至有相沖的地方)
不過,好似stella講,我地由香港搭黎lund近24小時的旅程都算係一齊旅行過
坦白講,黎lund exchange識的交心朋友唔多,最熟最可靠的都是來自同一間U

stella 26號番黎後,dick 31號就番香港,我地3個可以係lund一齊相聚的日子就只有27-30號呢幾日,我地仲未係lund的landmark前影過合照(其實連獨照都未...)最後一個月,真係要好好珍惜

沒有留言:

張貼留言