2009年5月15日 星期五

我今日終於整了玉桂卷cinnamon rolls

可能D酵母有D過期,過左成晚,舊粉團都只係脹左少少 > <

點都好,總算係瑞典親手整過瑞典的美點,好開心!
雖然都幾麻煩加辛苦(搓舊粉團勁累,又黏手)
但明明我專登用朱奶代替普通奶,但都無羊朱古力味 = =
不過收番黎的評語都唔錯hehe

但不幸的事往往都是跟隨其後發生...今早終於book iceland's hostel,一秒鐘後,個價又貴左,又係甘!! 唉,都要book架,唔通真係訓街...諗諗下買過睡袋都唔錯,安全D

下午上堂,我終於一氣呵成踩大街上斜番學 (其實主要係seat位高左,上落車好麻煩)~20 mins就到,我仲要等開門上堂!! 無遲到而且早到,真係奇蹟!!

派左take-home exam題目,超難 > < 第一次係lib書架認真搵書 (瑞典排書分類的方法幾古怪)
好彩圖書館D人好好,幫我搵,如果唔係真係搵到聽朝都搵唔到 (fiction 仲要分crime fiction, 單睇書名,點知佢係crime fiction wor = =)

我要發奮讀書了!!!

沒有留言:

張貼留言